pondělí 8. září 2008

Blogy blogy blogy...

Popadla mě neodolatelná chuť filozofovat a tady na blogu si to můžu dovolit, takže se ptám: "Proč stále vedu nějaký blog?" Zřejmě jsem propadla závislosti na blogu, ale v jakési prapodivné formě. Už to trvá rok. Za ten uplynulý rok jsem měla cca 6 blogů. Všechny na blog.cz. 5 jsem jich zrušila, nechala jsem si jeden, ale i ten uvažuju, že zruším. Jak je možné, že když mám jeden blog, tak mi prostě v nějaký okamžik jakoby "rupne v bedně" a já najednou nemám vůbec žádnou myšlenku, co bych tam tak napsala a ten blog už prostě nechci. No tak ho zruším, založím nový a nápady se hrnou jako na běžícím páse. Ale vždyť je to naprosto stejné prostředí, tak co je na tom tak jiného? Tady na blogspot.com je to jiné. Je to malinko složitější (ale opravdu jen malinko) ale o mnoho lepší, zdá se mi.

Možná potřebuji stále nové věci ke zkoumání, baví mě zjišťovat, jak všechno tady funguje, kde najdu další české blogy, a kde bych se s kým přes blog seznámila. Na blog.cz to mám už okoukané, vím přesně, jak nastavit design, řeknu vám to klidně poslepu a třeba ve 2 hodiny ráno. Tady se mi líbí natolik, že se jen sotva vrátím na blog.cz. Blog.cz je kvalitní a skvělý server, ale ne tak dobrý jako tenhle a já mám ráda to nejlepší.

Blog je pro mě místo, kde můžu napsat, co si myslím. Je to zdroj dalších názorů na věc, můžete se tu podělit o svoje starosti a radosti s dalšíma lidma. Můžete vystupovat v anonymitě nebo nemusíte. Blog je svět, který si řídíte jenom vy sami. Nic vás to nestojí a přitom je to pouze vaše. Záleží na vás, jak blog bude vypadat, co na něm bude.

2 komentářů:

Anonymní 9. září 2008 v 8:08  

Eli i já zjišťuju, že se ze mne stává závislák. Nejsi v tom sama...

Anonymní 9. září 2008 v 18:35  

V tom rušení blogů jsem na tom byla stejně.Když nebylo co psát, tak cvak a blog zmizel.Pak mi ale došlo, že závislost je silnější a založila jsem jiný.Tady jsem ale udělala foto-blog a když nemám co psát, tak vložím jen fotku a to mi stačí. Souhlasím s tím, že Blogspot.com je to nejlepší co jsem zkusila.Hlavně kvůli fotkám.

O BLOGU

Na blogspot.com jsem přešla z blogu.cz. Důvodů bylo povícero. Tady na blogspot.com není sice tak jednoduchá administrace, ale doufám, že se do toho brzy dostanu, je to jen otázkou času...

NÁVŠTĚVY






  © Blogger template 'Contemplation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP