úterý 9. září 2008

Krucemburk a okolí

Je to asi dva týdny zpátky. Venku bylo nádherně, tak jsem vzala čubí a vydali jsme se na procházku po pěší zóně kousek za Krucemburk a pak po louce pořád do kopce a do kopce a vznikly z toho tyhle fotečky.
















"Hele, já ti nechci nic řikat, ale já už fakt nemůžu, jestli sis toho laskavě nevšimla. Mám malý nožičky, takže mě koukej vzít."

3 komentářů:

Anonymní 9. září 2008 v 16:02  

Krásný fotky, zvlášť Jessie a jeřabiny se mi moc líběj.

Anonymní 9. září 2008 v 18:32  

Fotky přírody to je prostě moje.Takže paráda ;-)

Anonymní 14. září 2008 v 17:50  

Tam je tak krásně....moc pěkné fotky Eli!A pejsek se určitě naběhal rád...:-)

O BLOGU

Na blogspot.com jsem přešla z blogu.cz. Důvodů bylo povícero. Tady na blogspot.com není sice tak jednoduchá administrace, ale doufám, že se do toho brzy dostanu, je to jen otázkou času...

NÁVŠTĚVY






  © Blogger template 'Contemplation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP