úterý 9. září 2008

Babičky

Minulý týden, myslím, že to bylo úterý, jdu ze školy na nádraží po pěší zóně ve Žďáru a najednou slyším strašné nadávání. Ale jak sprosté. Tak mi to nedalo a začala jsem se rozhlížet po lidech, odkudže ta hrůza vychází. Když jsem po malé chvilce konečně našla ten zdroj, protože jsem ho očividně nehledala jenom já, fakt se mi udělalo dost mizerně. Po chodníku naproti se doslova valila korpulentní starší paní, za ruku vedla asi tak pětiletého chlapečka, který plakal, ovšem ne nahlas, pouze bylo vidět, že mu tečou slzičky a paní mu tak šíleně nadávala a ječela u toho, že to muselo slyšet snad půl města.
Já vím, že malé děti dokáží pozlobit, ale nedokážu si představit, co ten klučík mohl udělat tak strašného, že si vysloužil taková příšerná slova! Jenom jsem matně zaslechla: "Babi, ale já do toho fakt nestrčil!" Jestli někde něco spadlo, nevím, prostě jsem se nedozvěděla, co se přihodilo.
No a poslední kapka byla, když ta "babička" zaječela na celé kolo: "Podivej se na sebe, ty...........(to nemůžu napsat), všichni se na tebe dívají, jakej jsi........(to tady taky nemůžu napsat)!" To mě naprosto dorazilo až jsem měla skoro slzy na krajíčku. Nějaký starší pán té rádoby babičce něco řekl, ale ozvalo se jen hřmotné: "A ty si jdi po svejch.....(její slovník nadávek byl velice obsáhlý)" "Co to je za babičku?", přišlo mi na myslo. Nic takového jsem v životě neviděla...Fakt se mi chtělo brečet.

Obě naše bábrdlinky na nás vždycky byly moc hodné, daly nám první poslední. Ani jedna nás ani jednoho v životě neuhodila, prostě jsme byly s bráchou strašně opečovávané a rozmazlované děti. Až donedávna jsem si myslela, že babičky jsou prostě takové, milují svoje vnoučata, rozmazlují je, vyvařují jim na co mají právě malí šmudlíci chuť...To jsem se ale teda šeredně přepočítala!

9 komentářů:

Anonymní 9. září 2008 v 13:57  

Hezký článek,ono se najdou i bábinky,které bývají v pohádkách,o perníkové chaloupce,třeba to byla právě taková,kterou jsi potkala,i když si myslím,že i ta nebyla tak sprostá....no,ale zase na druhou stranu,co když ten chlapec nebyl svatoušek,ale určitě sprosté nadávky se mají vynechat....

Anonymní 9. září 2008 v 15:25  

Někteří staří lidé bývají hodně zapšklí a tohle mají potom z toho. Já jsem zase ve vlaku potkala nějakého dědu, který seřval průvodčí za to, že nikde není volné kupé. Míst k sednutí tam byla spousta, prostě jen nikde celé kupé, a to on jaksi nemohl přenést přes srdce.

Anonymní 9. září 2008 v 16:15  

Tak já zase v poslední době viděla hroznně nervozní a zlý maminky. Nemusím chodit taleko, jednu máme jako sousedku. Jen rodí děti a pak na ně řve, že to slyší celá ulice. Už u nich byli i policajti, ale nic se nezměnilo. Nejslušnější slovo, jakým své děti nazývá je "debile" Přitom jsou tak maličký, nejstaršímu není ani pět, nejmladší má něco přes rok a už je znovu těhotná..Tak si říkám, co z takových týraných dětí vyroste..

Anonymní 9. září 2008 v 18:30  

Je to hodně smutné, ale není babička jako babička. :-((

Anonymní 10. září 2008 v 10:47  

taky jsem měla a ještě pořád mám babičky, které mě doteď rozmazlujou ...ale znám i ty "nehodné"

Anonymní 10. září 2008 v 20:02  

Panebože, co je tohle za babičku. Hrůza.

Anonymní 11. září 2008 v 10:58  

Pokud si to dobře pamatuju, ježibaby v pohádkách nikdy nikomu nenadávaly. Kanibalismus vem čert. Njn, i takové jsou mezi námi.

O. Špánik 11. září 2008 v 13:56  

Na jednu stranu jsem rád, že mám babičku jakou mám (jako z pohádky jak už tady někdo napsal). Na druhou stranu mě mrzí, že se najdou i takové babičky o kterých píšeš v tomto článku, bohužel není jediná, sám jsem jich už poslal dost. Holt jediné co můžu udělat je poděkovat, že jsem se narodil dobře a držet palce těm, kteří takové štěstí neměli. Jinak pěknej blog ;-)

Anonymní 13. září 2008 v 20:49  

Někteří lidé sou zvláštní... chudák kluk.

O BLOGU

Na blogspot.com jsem přešla z blogu.cz. Důvodů bylo povícero. Tady na blogspot.com není sice tak jednoduchá administrace, ale doufám, že se do toho brzy dostanu, je to jen otázkou času...

NÁVŠTĚVY






  © Blogger template 'Contemplation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP