neděle 7. září 2008

Dneska je to ztracený den

Dneska je extrémně debilní den. Všecko je takové ponuré, všichni jsou těžce protivní a já jsem raděj zalezlá doma, abych se nemusela s nikým vidět. Zkouším si zvednou náladu skupinou Roxette, ale prostě to nějak nejde, tenhle den je od rána naprosto k ničemu. Pokoušela jsem se dát dohromady alespoň dvě maturitní otázky z práva. Mám od každé ani ne půlku. Nemám páru, jak se to naučím, když každá otázka vyjde na 4 stránky A4 a celkem jich je 25. Už abych si začala pomalu opakovat...

Nejradši bych se na všechno vybodla. Mám tady dvě haldy prádla na žehlení a stále se k tomu nějak nemůžu dokopat. Asi si půjdu udělat čaj a dám se do toho, někdy se to prostě vyžehlit musí. Zkouším být trochu veselá, ale nesnesu ani svůj odraz v zrcadle...Fakt nálada na bodu mrazu, možná ještě níž.

3 komentářů:

Anonymní 7. září 2008 v 18:01  

ehm.... já byl v práci:) takže taky nejsem nadšenej. nemám vhodných slov snad jen: takové dny prostě sou

Anonymní 7. září 2008 v 18:46  

Eli, nejsi v tom sama..I já se dnes cítím podobně, jen ten svůj odraz v zrcadle nesnáším už dost dlouho. U nás leje, po tom včerejším pařáku je to jako kopanec do zubů. Blog mi nefunguje, nejradši bych do všeho kopla.
Moc děkuju za zjištěni kapacity, mám cukání se nahlásit sem, ale tuším, že to nezvládnu, těžko se učím každé novince.
Páčko Eva.

Anonymní 7. září 2008 v 19:05  

Den "blbec" máme občas asi každý z nás.Podobně jako ty si pomáhám hudbou.Ta u mě zabírá.A když mi je fakt smutno, popadnu foťák a hajdy ven. To zabere spolehlivě.

Takže Ti přeju, aby jsi našla něco pozitivního aspoň na dnešním podvečeru. ;-)

O BLOGU

Na blogspot.com jsem přešla z blogu.cz. Důvodů bylo povícero. Tady na blogspot.com není sice tak jednoduchá administrace, ale doufám, že se do toho brzy dostanu, je to jen otázkou času...

NÁVŠTĚVY






  © Blogger template 'Contemplation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP