sobota 6. září 2008

Lucie - Sen

Tady tahle písnička je jednoduše krásná i když klip k ní není nic krásnýho. Myslím, že je to jedna z nejpovedenějších písniček od Lucie.

2 komentářů:

Anonymní 7. září 2008 v 11:55  

Eli, ta písnička patří taky mezi moje nej...
Koukám, že už se cítíš na tomhle bločku jako doma..Závidím, já se bojím, že tohle nezvládnu.
Zajímalo by mě, jaká je kapacita na vkládání fotek. Dneska jsem tě našla na zkušebním bloguj.cz a připadá mi to tam úplně mrtvý.Prolezla jsem několik aktivovaných blogů a zdá se, že tam nikdo nic nevkládá..

Anonymní 7. září 2008 v 17:09  

Krásná písnička, také ji znám....
Já také ráda dělám designy, ale většinou mi hrozně dlouho trvá, než ho dodělám do té podoby, která se mi líbí ze všech nejvíc :)))

O BLOGU

Na blogspot.com jsem přešla z blogu.cz. Důvodů bylo povícero. Tady na blogspot.com není sice tak jednoduchá administrace, ale doufám, že se do toho brzy dostanu, je to jen otázkou času...

NÁVŠTĚVY






  © Blogger template 'Contemplation' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP